Hndylmz Tombiş üstü etli ayaklı bebişlere nereden ayakkabı alıyorsunuz hanımlar oğlum 15 aylık 22 numara giyiyor bi türlü ayakkabı bulamıyorum 🤷🏻♀️
Laden Hndylmz sandalet atıyorsanız h&m ve viccoya bir bakın. H&m in mantar tabanlı iki bantlı sandaletleri tam tombiş ayaklar için☺️
uyumayankoala Hndylmz +1 poğaça ayak var bizdede 😁 vicco aldık baya güzel ve rahat oldu tavsiye ederim
UraSsmom Hndylmz Bizim de öyle ölçümlerde 22 numara çıkıyo ayağı ama 23 aldım rahat giysin yaz diye yine de üstteki tombikden dolayı sıkıyo gibi 1 ay ancak giyer önce boşluk var üst sıkıyo 🤷🏻♀️ Vicco bu arada numarasını bulursan aşırı rahat
Hndylmz Laden evet viccoyu biliyorum ama hm den hiç almadım kalıplarını bilemediğimden bi bakayım sağolun☺️
Hndylmz UraSsmom aynen numara tam alınca üstü olmuyor büyük olunca üstü tam önü boşluk ne yapıcam bilmiyorum 🤦🏻♀️
UraSsmom Hndylmz Yine de büyük llmak dhaa mantıklı cnm ve bi sorun da cırtlı yerini aşırı kısa yapmış vicco
Nohutannesi Hndylmz instagramda bir siteden sandalet aldım. giydirmesi çok pratik tombiş ayaklara uygun. Lipunababyden bir bakın isterseniz