Sehertass aynisini bende yapiyordum 3 kilo dogdu 1 ayda anne sutu +20. gunden itibaren gunde 2 biberon mamayla 1. Ayda 1,5 kilo aldi. Sonradan ictikce daha cok istemeye basladj duzensiz beslendigi icin gaz ve hafif kabizlik olmaya basladi ama kiloyuda zor aldirdi 1. Aydaki hızı gibi degildi Sma mamanin hazmi kolay oldugundan ona gectim simdi 1. Kutudayiz 3 gün oldu yarisini gectik kutunun 1 saat icinde 2 biberon icti az once mesela sanirim bende bebelaga gecicen belkide bebelac gold kullaniriz