Aynı durumu yaşayan var mı aranızda.1,5Üç yaşında kızım. Üç gündür beni tanıyamıyo bana garip garip bakıyo sonra korkup babasına sarılıyo emzirmek istiyorum göğsümü gördüğü gibi kaçıyo. Geceleri emzirerek uyutuyodum kaç gündür babası kollarında pışpış yaparak uyutuyo. Çıldırcam ne oldu da bu kız beni istemiyo anlamıyorum.