Nurhanemirhan yorumları okumadım, korunmanıza ramen hamile kaldığınızı şimdi öğrendim. Lütfen kusura bakmayın. Buna kimsenin yapacak bişeyi yok. Demekki böyle olması gerekiyormuş. Siz üstesinden gelemeyecek olsanız bu başınıza gelmezdi. Benim bebeğimde 28 haftalık doğdu. İlk bir senelri zor ama sonra herşey çok yoluna giriyor merak etmeyin. Yaşadığınız zor günleri unutuyorsunuz. İyi yanından bakarsak bir kardeş her anlamda gelişimine katkı bile sağlayabilir aslında. Ve kalben söylüyorum inşallah 2. Bebeğinizi vaktinde sağlıkla kucağınıza alırsınız. Ben yaşadığım sıkıntıları bildiğim için sizin durumunuzu bilmeden ani çıkış yaptım hakkınızı helal edin. Buda hayatın bugünkü dersi olsun bana kendime not: ‘insanların durumunu, içini bilmeden yorum yapma’