Kızlar öncelikle resim için kusura bakmayın. İlk doğumum da zaten çatlaklar vardı. Bu ikinci hamileliğim ve çok ermen başladı şu an 35. Haftadayım. Ama bana ne tavsiye edersiniz ? Psikolojim alt üst oldu aşırı kaşınıyor uyuyamıyorum bile. Lazerle veya başka şeyle geçer mi bu görüntü ve şimdi ne yapabilirim. Yap ve bir sürü krem kullanıyorum yok olmuyor
https://imgyukle.com/i/t6Wx