Durukusunannesii benimki de aynı şekilde düştü cnm oturduğu yerde arkası üstü düştü,ağladı kızardı falan. Bende takip ettim. Keyfi yerine geldi sonra 20 gün falan oldu. Bi sıkıntı olmadı cok şükür. Sizde de olmaz inşallah. Valla Allah korusun evlatlarımızı 🤲