Deryaasya valla elimden geleni yapıyorum ben. İşin kötüsü biberon da almıyor çocuk. Onun için Başka yapacak bişey kalmadı ek gıdaya geçince de elimden geldiği kadar emziricem bırakırsa da bırakır yani napayım abisi 2,5 yaşına kadar emdi bu da böyle demekten başka çare yok. Herşey de süt değil emdiği kardır artık😌 inşallah atak falandır da düzelir hepimizinki. Biz 4,5 aylığız bu arada