2 aylık bebeğim var evim sıcak ama kavurucu değil ben iki gündür gündüzleri zıbın geceleri uzun ayaklı tulum giydiriyorum fakat camların hepsi açık birini kapatsam sanki çok sıcak oluyor gibi ne giydireceğimi şaşırdım tek zıbın az mı yoksa üzerine uzun ayaklı giydirsem mi ??
terleyince değiştiriyorum ama insallah
Üşütmem bebeğimi yada bunaltmam 😔