Kuzeyinannesi94 Oglum 2 aylik ilk dogdugunda bile o kadar tatliydiki gecen sacini tras ettik bambaska oldu sanki askere gitcek oyle bi tuhaf oldum alismistim o sacli haline bide evde kestik 😂😂😂
Mstfaslhnalprsln12 Kuzeyinannesi94 benim oğlumunda saçı uzundu bizde ilk evde kestik daha 5 aylık falandı ilk saçını kestiğimiz de baya bi değişti oğlumda sonra uzadı baya 13 aylık ken de eşim berbere gidip kestirdi
Winnithepooh Kuzeyinannesi94 bebeğin 22 aylık kestirmedim hoc sıcakta zor su an aslında ama berberde durmaz makas batar vb diye düşü meltem göndermiyorum bi yere ama nereye kadr durucak bende düşünüyorum böyle 🤷♀️
Kuzeyinannesi94 balliordegimm gorumceminde 5 aylik oglu var onun esi kesti oglununda sacini kesmisti cok sukur ne kendi ogluna nede benim ogluma bisey olmadi
Kuzeyinannesi94 Winnithepooh istanbulda hava nemli cok terliyodu rahatladi yavrum bide tras makinesiyle tras oldu makasla asla izin vermem zaten
Winnithepooh Kuzeyinannesi94 makinayla ederken durdu mu peki rahat pek güvenemiyorum aslında evde teras makinası var eşim yapalim diyor ama ben istemedim
Kuzeyinannesi94 Winnithepooh gorumcemin bebegi durmamis benimki durdu bence ara sira yaninda acin sesine alissin
Winnithepooh Kuzeyinannesi94 babasını pandemide tras ederken izledi bizi hep ama tepkisini bilemedim Hiç denemedik ona misal sac kurutma makinası ben yaparken saçıma dinler sesini izler ona tuttuğum.an kaçar hemen😂