Kedidirokedi ben de her şeyi denedim en son burada bi post açtım avent dediler aldım ilk bi onu da attı. Sonra karnı hafif açken ya da memeden hemen sonra ağzına verdim. Verirken oyuncağını salladım. O attı ben ağzına koydum. Hiç bi şeye bulamayın, emzik vermek için onun da sakin olması lazımmış onu anladım. Huzursuzken emzik vermeye çalışmayın hiç. Tuttu sonra 1,5 aydır emzik emiyor son bi 15 20 gündür emzikli uyuyor. Çok rahatladım inşallah sizinki de tutar