Bu aşıyı vurduranlardan etraftan duyduğum kadarıyla aşıdan irin gelmesi ya da biraz şişmesi kızarması o aşının tuttuğu anlamına geliyormuş. Salı günü olduk aşımızı ama kızımın kolunda kırmızı küçük bir nokta var sadece tutmadı mı, normal mi 🤷🏻♀️🤷🏻♀️