Balogluum Sanırım idrarından oluyor iki beze de öyle gördüm başına gelen var mı fotoğraf yüklemeyi bilmiyorum
Keten Balogluum susuz kaldığında oluyır diye biliyorum ama siz genede bi doktora danışın. Çok geçmiş olsun.
Balogluum Melisbugi güzel sonuçlarınız çıksın inşallah 2 güne güzel sıvı alımıyla toparlar dedi 2 güne düzelmezse çağırdı bakalımm
BortcecineG [url=https://www.hizliresim.com/8ogei07][img]https://i.hizliresim.com/8ogei07.jpeg[/img][/url] böyle bir renk mi. Bu sabah benim kızımda da vardı
BortcecineG Melisbugi sebebini bende bilmiyorum . Ama hava aşırı sıcak ve kızımın iki gündür ateşi oluyor. Ateşi diş çıkaracak gibi ondan olduğunu düşünüyorum. Tekrar olursa doktora gideceğim bende. Geçmiş olsun
Balogluum BortcecineG havalar ısındığından dolayı oluyor muş 24°’yi geçmesin oda sıcaklığı dedi ona göre giydirin ve bol su içmesi gerekiyormuş
BortcecineG Balogluum bende sıvı kaybından olduğunu düşünüyorum iki gündür çok sıcak ve ben öyle çok su vermiyordum su ile doyarsa diye. Günlük 100-120ml içebilirmiş ondan veriyorm istediği kadar içiyor şimdi.