Merhaba kızlar, 23 günlük bebeğim var ve taze anneyim. Bebeğim emiyor ama doymuyor o nedenden dolayı günlük toplamda 60ml mama veriyorum 2 öğüne bölüştürekek. Bazen veriyorum mamayı ama yemiyor bende mememe koyuyorum biraz emip duruyor Yani her zaman 60ml içiyor değil. Mamayı çay kaşığı ile veriyorum o nedenden dolayı mememi almasında sıkıntı çekmiyoruz. Ama vicdanım çok sızlıyo yanlış mı yapıyorum diye😔 biraz sarılığı vardı (tahlillerde yüksek değildi) daha yeni yeni geçmeye başladı. Öyle biraz boynunda ve gözlerinde vardı sadece çok şükür geçti gibi.