Merhabalar bebegim 6 aylik.Normalde meme ve mama konusunda istahli bir cocuk cok sukur kilosu da iyi.Ama son 10 gundur ek gıda denemelerimin hiçbirini yemedi yutmadi bile.Denediklerim : Patates, kabak, havuc puresi ( anne sütlü ve sütsüz olarak denedim) , taze yogurt, elma rendesi sulu.Bunlari ayri ayri ve yogurtla denedim, pütürlü mü sevmedi acaba diye corba gibi yapip denedim.Doyacak kadar yemeyecegini biliyorum ama nokta kadar bile yutmuyor.Azcik yogurt yiyor bazen.Sizce şimdi sirada ne denemeliyim.Sebzelerde basarisiz gidiyoruz meyvelere gecsem hepten mi soğur? Ne yedirmeyeliyim ? :(