Minnakanneeee Salı günü doğum yaptım aşırı Şişim ödemi atmak için ne yapabilirim ne yiyip içmeliyim tecrübeli anneler yardımcı olabilir mi
Pinarmete Minnakanneeee zaten 2 haftadan önce geçmez diyorlar benim de ayaklarım şişti. Ama bi gun merdiven inip çıkmak zorunda kaldım ertesi güne bayahi fark etmisti. Deneyin bence
BeyzaLivaLeyla Minnakanneeee devamlı yürü ayaklarını soğuk suya daldır ve hep oturduğun yerde yüksekte tut ben azar azar maydanoz yiyordum 1 haftaya ancak geçmişti
Zafsim0801 Minnakanneeee doğum yaptım 2 hafta boyunca ayaklarıma ayakkabılar giremez oldu merak etme canım geiccicek bol su iç ve ayaklarını uzat dinlen
Baharbek Minnakanneeee bol bol su için yürüyüş yapın ben acayip sismistim öyle böyle değil herkes dalga geçiyordu 😂 kendiliğinden geçti 1ay içinde ayaklarınızda falan ödem varsa varış çorabı öneririm doktoruma sorarak kullanmıştım ben