Zafsim0801 Kızlar sadece anne sütü içiyor bebeğim bazen gece 1 tane biberon mama veriyorum okadar fakat 5 6 gün kaka yok yapamiyor ancak ben dereceyle uyarırsam yapiyo dereceyle uyarmak sorun teşkil edermi ya
Meyvebicagi Zafsim0801 yarı açken ( emzirdikten 1 saat sonra mesela) karnına masaj yap bağırsakları harekete geçirir. Ayrıca mamayı bebeklerin bağırsakları daha zor sindiriyormuş diye okumuştum
Zafsim0801 Anne sutuuu alan bebek neden kabız olur kabızlıktan ziyade yapınca koyuuuu yapiyo ve 6 7 gün buluyo anne sütü neden kabız etsin doktor öle dedi acaba başka bı sorun mu var