AND-20 yalana gerek yok 13 aylık ve hiç vermedim. Ama hiç. Sıfır. Telefonumu ortada görürse alır eline aloo yapar bırakır. Yurt dışında yalnız bakıyorum. Çok da zor bir bebek. Gerekirse aç kalıyorum, kanguruda taşıyorum, işimi bırakıyorum ama ekran vermiyorum.