Morcivert061 2 gün önce aşı oldum dünden beri boğaz agrısı burun akıntısı halsizlik var. İçim yanıyor gibi. Aşı belirtisi olabilir 2 gün geçsin geçmezse test yaptırın dediler ama . Aşı böyle belirti yaptığı sizdede. Eşşmde oldu onda hiç bişey olmadı
Morcivert061 Reyna ateş sıtma 2 gün normal dediler ama bilemedim valla. En kötü ihtimal ürün test yaptırıcam