Burrcin
benim kızım da tam 3 aylık, kucağımdayken ya da emzirme yastığına yatırınca sürekli öne atıyor kendini kaldırmaya çalışıyor, doktoruna sordum bugün kontrolde, o çabalasın engelleme ama kendin oturtma dedi. kemik gelişimi tam oluşmadan olması gereken zamandan önce yapılan hareketler ilerde sorun yaratabiliyormuş. yürümek de dahil, 8 9 aylık bebek yürümesi aslında dizleri daha gelişmediği için kemik gelişiminde gerilik yapabilirmiş mesela. 4ncü aydan sonra kıcağındayken hafif hafif, 5nci aydan sonra kısa süreli destekli oturması doğru olan.