Arkadaşlar merhaba bebğimde ( 9 aylık) besin alerjisi var 5 aylıktan beri egzaması konagı ishali geçmişti taki idrar yolu enfeksıyonu olana kadar bir kere parol verdim sonrasında 3 gün zimaks antibiyotik yazdı doktor onu verdim yavas yavas kollar yüzde ara ara yerlerde kızarıklık ishal ve gürültülü kaka oldu hemen bıraktım ilacı tedavi sonlanamadı bile enfeksiyon kaldı belkide idrarda aşırı huysuz hiçbişeyden memnun değil bu belirtiler ne zaman geçer çok korkuyorum anafilaksi olur diye antibiyotik yapmış olabilirmi hala ek gıda veremıyorum denemelerimiz şyi gidiyodu ama kabak vs sevmıyo yemiyo çok çaresizim birde huysuzlugu anlatılmaz derecede ne zaman geer bu belirtiler