Bizim de 3. Gün olmuştu başta tuttu ama birden asla ağzına almak istemedi evde ne yaptıysam aldiramadim. Devlet hastanesinin çocuk bölümüne gitmiştik sarilik kontrolü icin Allah razı olsun ordaki doktordan hemen emzirme egitimine yonlendirdi orda 8 saate yakın kaldık bi hemşire vardı çok yardımcı oldu o şekilde tutmustu. Bulundugunuz yerde vardir mutlaka onlar bu konuda cok tecrubeli oluyorlar giderseniz belki ise yarar.Giderken sütümden sagip yanimda götürmüştüm kaşıkla ağzına az az akıttı serçe parmağını da ağzına verdi önce damaklamaya başladı 1 2 saat sonra aldı. Yavrum o kadar da acikmis ki o sirada kasikla veriyordum ama yetmemis. 40dk falan emmisti 😢Çok zor bir durum çok sabir gerektiriyor ama siz vazgeçmeyin elinizden geleni sabırla yapın umutsuzluğa kapılmayın insallah emecektir.