Hnm-123 sütün çok da faydalı olmadığı tartışılıyor, onun yerine peynir, yoğurt ayran, kefir gibi şeyler deneseniz daha faydalı olur. Benim oğlan 15 aylık olcak yarım çay bardağı kadar anca içmiştir, kreplerin içine koyuyorum bazen..
Ha çok içirmek istiyosanız içine pekmez bal(alerjisi yoksa) khabilirsiniz, meyveli milk shake tarzı şeyler yapabilirsiniz 🌼🍀