Wolverine ben sizi tebrik ediyorum bu faydalı bilgileri bilmeyen insanlarla paylaştığınız için. Açık süt hiçbir zaman sokmadım evime, sokmamda. Bir taşım kaynatıp o sütü içmek, yoğurt yapmak bana kesinlikle çok çok sağlıksız geliyor ve hiç hijyenik olmadığını düşünüyorum.
Bir şey eklemek istiyorum, benim eşimin yeğeni brusella hastalığına yakalandı. Ailesi hayvancılıkla uğraşıyordu. Sütü hep sağıp, kaynatıp içiyorlardı. Çok zor süreci olan bir hastalık bu. Vücut ağrıları, eklem ağrıları, hızlı kilo kaybı, sıtma şeklinde titremeler, yüksek ateş, geceleri su içinde kalacak şekilde terlemeler. Tedavisi de uzun sürüyor.
Bu yüzden kesinlikle paketli süt tercihim. Yoğurdu da paketli alıyorum ve kızıma yediriyorum. Hiçbir zararını görmedim. 2 yaşına girecek, hiç süt içirmedim ne paketli ne de açık. Sadece kahvaltıda yumurtasını açmak için bir miktar laktozsuz süt kullanıyorum. Lıkır lıkır içsin diye hiç vermedim, vermeyi de düşünmüyorum.