Sibls Aybukemm hayırlı olsun diyelim şimdiden benimde 3 gün geçti 🤔ama arada 2 gün leke olmuştu düzensiz korkuyorum🥺
Balkizlarim Aybukemm ayyy hayirli olsun bende test yapicamda bekliyorum bendede olabilir yanlis alarmda olabilir cok sevindim adına rabbim sağlıkla kucağına almayi nasip etsin inşallah 💜👌🤲🥰😊
Balkizlarim Mom544154 yok canim yaa kafamı baska seye veriyorum yoksa gidip almistim adetime daha var ama sankii belirti var kolay kolay biyle olmam ben kasiktada agrim var karnima kizim bazen bastiriyor aciyo bir tuhaf 🥰