Tobby19 ANNEBALIIII orjinal kovan balı. Doğuma girmeden evvel, sonrasında kaşık kaşık yemiştim. Aşırı derecede enerji verip sütüm gelmişti. Klasik sebze meyve önerisinin dışında ama mutlaka denemenizi tavsiye ederim🌸
Annepandaa ANNEBALIIII bol su, maden suyu (acayip süt yapıyo), tavuk suyuna çorba vee uyku. Maden suyu içince doluyor taşıyor gögüslerim. Gazdan çekinirseniz açıp asitinin gitmesini bekleyebilirsiniz. Mesela akşamdan açıp sabah için.
Black8 ANNEBALIIII tahin-pekmez ve karpuz en çok bu ikisinin süt yaptığını bizzat tecrübelendirdim. Ama her şeyden önce moral moral moral başka da bir şey demiyorum. Moralin iyi olacak etrafındakiler seni üzmeyecek strese sokmayacak, biraz da uyuyup su içtin mi tamamdır.
Saitkereminannesi Tobby19 17 aylık oğlum daha sütten kesmeyi düşünmüyorum bal sıcak su da fayda eder mi kaşıkla yemem çünkü
nevruz0506 Annepandaa siz maden suyunu denediniz mi hiç gaz yapmaz mı 13 günlük daha bebeğim lütfen bilgi verin 🙏
[silindi] ANNEBALIIII karpuz yemiştim bide ne göreyim göğüslerim nasıl dolmuş denemenizi tavsiye ederim ☺️
nevruz0506 [silindi] gaz yapmaz mı birde kiraz yiyebilir miyim acaba çok canım çekiyor ama korkuyorum yemeye 🙏
Deletedmom_36 ANNEBALIIII dereotu roka salatasi icine birde yesil soganin beyaz kisimlari☺️Bol bol sut olur hem saglikli hem size kilo yapmaz☺️Birde taze incir ciktimi su an bilmiyorum☺️
Feyzosunannesi ANNEBALIIII dondurma yedigimde cok sut yapiyo canim deneyebilirsin ve mercimek koftesi 🌸