Nako 17 aylık oğlumun sabahtan beri farkettiğimiz pipisinde kızarıklık var.idrar yaparken daha çok olmak üzere sürekli ağlıyor huzursuz eli hep pipisinde. 4aylıkken sünnet olmuştu. doktorumuz yıllık izindeyiş ulaşmaya çalışıyorum ulaşamadım henüz. bu durumda çocuk doktorumu yoksa sünneti yapan çocuk cerrahi doktoruylamı görüşmeliyim onuda bilemedim.
kerem_imm Nako bezini bağlamayın. Altını sadece su ile yıkayın. Islak mendil ve şampuan gibi kimyasalları asla kullanmayın. Sudocrem oğluma iyi geliyor. Bu durum benim oğlumda da çok oluyor. Sadece pipisi kızarıyor. Sanırım erkek bebekler beze çiş yapınca sadece bezin ön kısmı şişiyor o da pipiyi sıkıştırıyor. Altını 3 gün açık bırakırsanız toparlar inşallah.
Nako nursocum kireçlenme dediğiniz beyaz tortu gibi bişi herhalde internette baktım öyle bişey yok direkt kızarıklık var ama baya yoğun ciğer gibi kızarmış derler yaa öyle
Nako nursocum 1-2 saate doktorumuza ulaşamazsam başka doktora gidicem artık dayanamıyorum ağlamasına canının yanmasına :(
sarpinko bizimkide oyle 16aylik ve pipisini tutuyor cis yaprken.agliyorda baya.sunnet olmadi henuz ondandr diye dusunmustum ben ama.travocort suruyorum hemen geciyor.iki gun sonra yine ayni oluyor
Nako sarpinko internette araştırdım sünnet olmayan çocuklarda daha sık oluyormuş bu kızarıklık ve genelde acil sünnet diyormuş doktorlar. sünnette oldu oğlum bugüne kadar ne popoda ne pipide pişikte görmedik nedir bu anlamadım. bez krem şampuan bişeyde değiştirmedik :(
sarpinko Nako evet doktorumz sunnet olana kdar gecmz dedi bizde haftaaya olacaz insallah.travocort bi deneyin istersenz pisige vermisti bizim doktorumz
Melihinannesi1 Havalar sıcak belki ondan olabilir, bende bu sabah goturdum normalde hiç olmazdı pişik felan, doktor gördü dedi arada havalandırın, sicakta olmuş dedi, bizimki de sünnetli 11 aylik
Nako Melihinannesi1 bezi çıkardım havalansın diye eli daha çok gidince pipiye daha çok ağladı bezi geri bağladım mecbur napcam şaşırdım valla
Melihinannesi1 He bizde ağlama yok canım o zaman bilmiyorum belki başka bir sorun vardır ya da sizinki kaşınmaya felan dönmüştür artik
Nako hem çocuk doktorumuzla hemde sünneti yapan cerrahla görüştük ikiside yapışıklık varmış açılmış dedi krem verdiler bakalım hemen aldık geldik inşallah daha iyi olur bir iki güne 🙏