Babyyyboyyy Merhabalar Bugün 36+0 da sancılarım nedeniyle doğum yaptım bebeğin nefes alışverişi hızlı olduğu için kuveze alındığı söylendi. 36 haftalık doğum yapan var mı? Nasıl bir yol izlendi?
Tobby19 Babyyyboyyy 36+4 te doğum yaptım. Çok şükür bizde sıkıntı olmamıştı. 35 e kadar biraz daha riskli durum. İnşallah bir önce sizin bebeğinizde toparlar. 36. Hafta öyle aşırı tedirgin olacağınız bir hafta değil inşallah allah yardımcınız olsun💜
Kuzeymen Babyyyboyyy ben 39 haftada doğum yaptım aynı sebepten küveze alındı . 1 hafta sonra cıktı bol bol süt götürdüm iyileşmesini hızlandırdı dedi doktor
Dryamnl Babyyyboyyy ama sezaryen esnasında agladi Bi anda sesi gitti beni hemen bayiltilar bebeğimin solunumu durdu sol akciğeri kapaliydi çok şükür küvete girince hemen solunumu gelmiş akciğeri açılmış kendiliğinden o yüzden yattık 10 gün kuvezde
Prenses_annesi22 Babyyyboyyy 36+3de zorunlu sezeryan oldum cok şükür bır sıkıntı yasamadık sınırda pramatüreydi kızm esım ve bnden bska kımse tutamıyordu cok küçük dıye şmdi 8 aylık🤗 hemen toparlar merak etme sızw bagıslasın rqbbım
Dryamnl Benim 36 hafta 4 günlük sancilarim vardı 8 santim açılmam vardı kizim kanala inmedigi ve kalp atışları zayıfladığı icin acil sezaryene alındım 10 gün kuvezde kaldi şimdi 6 aylık çok iyi s3eninkide çıkar kuvezden tez zamanda merak etme bebekler çok güçlüdür
Qawsedrf Nefes alışı düzelince veriyorlar bebişi üzülmeyin sakın🤍 Kuzenim 37de yaptı aynı sebeple bir hafta kaldı küvezde hatta yoğun bakımda sonra eve çıktı minnoş. Sizin yavrunuz da hayırlı olsun, mutlu günlerde büyütün🥰
Babyyyboyyy Dryamnl birde ciğer gelistirici yapmışlardı 2 doz onun 48 saati tamamlaması gerekiyormuş ama bekletemediler o yüzden de olabilir denildi 🤷🏼♀️ kafam karıştı benimde
Babyyyboyyy Dryamnl 3300 gram doğdu benimde ama bilgi vermiyorlar çok fazla 2 günde kalabilir 10 günde kalabilir dediler o yüzden merak ediyorum🙏🏻
Dryamnl Babyyyboyyy banaxa ciğer geliştirici 8gneyi yaptılar yarım saat sonra sezaryen girdim öyle birey demediler
Kuzeymen Babyyyboyyy hastanede kaldıgımsa 1 2 damla geliyordu . Eve gelip dus aldıktan sonraa yavaş yavaş arttı . Ama hastane tipi makine kiraladım .
Babyyyboyyy Dryamnl yok ya bana da şey dediler, şuan nefesi duzelmeden emzirtemem dedi sütünü bir kaç saat sonra sağ dedi, anlamadım hiç
Twinsmomee 35+6da doğum yaptım kızlarıma ama küvozde kalmadılar hiç inşallah en kısa sürede kavuşursun bebeğine canım
Dryamnl Babyyyboyyy benim bebegimide ilk 2 gün emzirmedim sagip verdim durumu normale geçince emzirmeye aliyorlar 10 gün boyu ca hem emzirmeye hemde sahip verdim anne sütü alsın çabuk toparlasin diye merak etme bir gün sonra falan çağırırlar emzirmek icin
Emir123ali Babyyyboyyy 36 +00haftalık yaptım kanında enfeksiyonda kuvezde kaldı 15 gün rabbim sağlıkla kavuştursun bol bol sağım yapın sütünüze çok ihtiyacı olucak