Eyylul 9 aylik bebegim 3 saat önce gomlek düğmesi yuttu .kucuk bir düğmeydi suan herhangi bir değişik hali yok hersey normal görünüyor. Doktora goturmeli miyim başına böyle birsey gelen oldu mu yardım edin lütfen birsey olurmu çocuğuma
Mlke301020 Eyylul gidin röntgen çekilsin nerde durduğu görülür. Mide ya da bağırsaktaysa dışkıyla atılması beklenir
Seda_yazar Eyylul ben o can havliyle uçmuştum doktora yanlış anlamayın ama aklıma bile gelmezdi buraya yazmak
Eyylul Mlke301020 dugme plastik olduğu için röntgen de gorunmeyebilir .nette okudum eğer soluk borusuna takılmadiysa yeme içme de sorun yoksa kusmuyorsa 3 4 gün içinde kakasindan çıkacağını okudum
Eyylul Seda_yazar bende öyle yaptım kac defasında. İlk düştüğünde ağlayarak acile zor gittik ama birseyi yoktu sukur doktor evde kendimizin gözetim altına alıp ters bir durum olursa geleceğimizi soyledi
Seda_yazar Eyylul düğme yutmuş sonuçta içünü göremiyoruz ki keyfi yerinde diye götürmemezlik yapmayın içiniz rahatlar bence
Seda_yazar Eyylul inşallh birşeyi çıkmaz kuzunun ama böyle şeyler çok tehlikeli sonradan ah keşke dememek adına siz sağlama alın kendinizi endişe edecek bişey yoksada hepimiz seviniriz zaten çok geçmiş olsun tekrar
Eyylul Seda_yazar acil doktoru evde kendin takip et dediği için buraya yazdım .acaba cocuk doktoruna gitmek daha mi iyi olurdu diye yine de evde içim hiç rahat değil. Bir şikayeti olmadı için diskisini takip et dediler
Seda_yazar Eyylul ha özür dilerim siz götürmedim yazınca ben hiç gitmediniz sandım takip edin o zaman doktor öyle dediyse sıkıtı yoktur inşallah
Eyylul Bazen bebekler zeytin meyve çekirdeği yutup erimedigi için dışkı sinda cikarabikiyormus galiba bu küçük dugme de öyle olacak
Eyylul Aleyna814 insan insanın derdini hafifletir derler de siz bin pişman ediyorsunuz yazdığıma. Kusura bakmayın doktoru aradık evde kalın dediği için götürmedik herhalde bilip bilmeden onyargili olmayın lutfenn
Aleyna814 Eyylul ben çok pinpirikli biriyim direk dr giderdim o yüzden bazen böyle şeyler duyunca bebeklerin sağlığı açısından kendimi tutamıyorum sizede yanlış bişey söylemedim buradaki insanlar bilemez dr bile emin olamaz röntgen çekilirse anlaşılır inş önemli bişey olmamıştır