Erayalpp babannemin tabiriyle kendinizi dinlerseniz daha cok canıınız yanar. Siz annesiniz biraz güç biraz dirayet lütfen. Brnim ilk günüm zordu. Onda da riskli gebeydim 1730gr dogdu kızım direk yogun bakıma alındı onu görmek için hic yatmadım hep yürüdüm. İlk günden yogunbakıma gittim. Ertesi gün taburcu oldum hergün öne egilerek oturarak süt sagdım yarım saatliğine kızımı görmek için 50 dakika yol gittim. 1 haftanın sonunda ben araba kullanıyordum ha birde tansiyon hastasıydım preeklampsi olmustum üstelik sürekli basım dönüyordu ilk hafta. Yogun bakım önünde ayakta 1 saat fln içeri almalarını bekledigimi bilirim. Hic yatıp uyumadım sütüm gelsin diye süt sagdım 2 sate bir 40 dakika sagıp paketle kaldır derken yarım saat oturuyordum yine vakit geliyordu.