6 aylık. Son 3-4 gündür mama yerken özellikle sonlara doğru oyunmudur nedir bilmiyorum artık biberonun slikonunu dişiyle ezmeye çalışıyo dilini ıssırıyo öhö öhö yapıyo öksürüyomuş gibi yapıyo. Nası olacak bilmyrm. Sizlerde nasıldı kızlar ya ? Buna benzer olan varmı?