yaseminnduru Merhaba anneler. Kızımda egzama başlangıcı var normal nemlendirici kremler pek işe yaramadı doktorum sıvı vazelin önerdi daha önce kullanan var mı içeriği nasıl emin olamadım kullanıp kullanmamakta kararsız kaldım fikir lütfen
Doga1111 yaseminnduru merhaba soğuk sıkım hindistan yağı kullanabılırısıniz işe yarıyor bız en son care kortızonlu krem kullanmak zorunda kaldık
Yasedem yaseminnduru bende de egzama var ve tek çaresi vazelin oldu ama katı hali ben bebeğime de kullanıyorum her yerine su geçirmediği için popoyuda kuru tutuyor nemlendirmeside diğer banyosuna göre iyi yetiyor bence deneyin etkisini görürsünüz
Tky58 yaseminnduru benim kızımda da vardı süt alerjisinden dolayı burda bi arkadaşımız önermişti bana sıvı vazelin kendi bebeğinin egzamasını onun geçirdiğini ve ona da doktorunun söylediğini yazmıştı.
Kuby yaseminnduru ben kullanıyorum bebeğime yaklaşık 8 aydır atopik dermatit ine baygai fayda sağladı her gün banyo sonrası ıslakken kullanıyorum suyu hapsediyor cilde. İlaç yapımında kullanıyormuş piyasadaki kremlere göre çok çok iyi. Kimyasal bir şey olsa alerjik bebeğe önermez zaten doktorlar
Nekwa yaseminnduru eğlenceli postlar var evet. Ama ben bile bunu ilk defa duyuyorum. Normal vazellini yılardır heryerime evet heryerime kullanırım evet herkese de tavsiye ederim Ötekinden bilgim yok google sorsan daha iyi bence😌