bebecancazim bugün 9. ay aşısı için gittik bıngıldağı kapanmış normal olduğu söylendi. İnternette 12-18 yazıyor. Bir de devit-3 damlasını bırakmamızı söylediler. Neden devit-3 bırakılıyor?
Mlke301020 bebecancazim bizimki 5 aylık kapandı . Önemli olan baş çevresi büyüklüğü ayına göre normal ilerliyorsa sıkıntı yapmayın
Mlke301020 bebecancazim kemikleri geliştirdiği için kafa tası kemikleri de aynı şekilde hızlı gelişip bıngıldağı kapatıyor