Kızlar bilenler bilir dün post açmıştım yüksek ateşle ilgili. Doktor salgın olduğunu söyledi ama çok çok fazla uyuyor. Yani max 20 dk uyanık kalıyor uyuyunca da asla uyanmıyor. Biz uyandırıyoruz. Normal mi bu yaşayan var mı? Yani doktora sordum ama pek sallamadı beni umursamadı bile. Bir de size sorayım inşallah tecrübeli anneler vardır😢