NurrrrIkraaa Kizlar selam 41 günlük bebeğim var göbeği 10. Gün düştü ama hâlâ tam iyilesmedi iltihab akıyor başına gelen var mı doktoruna 1 aylıkken muayene ettirdigimde normal demişti
MutluYaprak NurrrrIkraaa içinde parçada kalmış olabilir kapanmamışta olabilir bizimde akıyordu yaktırdık