kbtmz basaktpe12 duvarlar ıslak bence borulr geçiyor ordan alıyordur birde en alt kat topraktan alıyordur.
kbtmz Bryumakmutluluk valla inan akşam uyurken bile tüm camlar açık bu havalandırmadan değil bence duvarlar ıslak borulardan falan geliyordur
Bayanironi kbtmz Evet giriş kat normal ay çok beter girdiğimizde yok dış yalıtım var küf olmaz dediler ama malesef. Şimdi çok şükür c.tesi taşınıyorum