Defneeliz 2 ay 20 tünlük bebeğim, gündüz değil ama gece yatırdığımda burnu tıkanıyor, malum ağızdan nefes almayı bilmiyor bebekler uykusu bölünüyor gece beslenmesi zorlaşıyor. Aynı durumda olup birşey kullanan var mı?
Aezgi Defneeliz o zamanlarda gayet normal canım benim bebeğimdede olmustu serum fizyolojik kullanın rahatlatır