nevruz0506 Ecemnurumbenim 14 günlük olduk sezeryanla doğum yaptığım için hemen sütüm gelmedi bebelac kullandım ama çok gaz yapıyordu kutuyu bitirmeden bıraktım sadece anne sütü ile besliyorum
kucukprensinannesi Ecemnurumbenim ben ilk kızımda bebelac gold kullandım memnundum oğlumdada ilk hipp kullandım sonra bebelac golda geçtim ama kabız yaptı oğlumu
Ecemnurumbenim Minikkuzum1999 ben aptamilden belac gecicem nasıl bi yol izlemeliyim direk verebilirmiyim ki
Minikkuzum1999 Ecemnurumbenim bence direk vermelisin canım ben doğduğu günden beri Bebelac kullanıyorum hiç değiştirmedimm
alinaannee kucukprensinannesi yaa bizi kabız yapmadı ama kaka rengi beyazımsı olunca korktum tabi kaka da biraz koyuydu Marka değiştirince oldu mu sizde sma kullanıyorum hep bir kere bebelac denemiştim
kucukprensinannesi alinaannee hiç beyaz kaka olmadı şuan bebivita kullanıyorum normal kakası katıda değil cıvıkta değil anne sütüde alıyor tabi
Emirin_Annesiii Ecemnurumbenim ben kullandım kabız ve gaz yaptı bir de beğenmedi içmek istemedi zaten sma ya geçtim severek içti kabızlığı ve gaz sorunu gitti