[silindi] KıZlar 1 aylık bebeğim var havalar ısındı zaten gece gündüz zıbınla durmaya başladık sorum şu yıkarken artık ısıtıcı kullanmak istemiyorum sizler kullanıyormusunuz ısıtıcı yıkarken üşürmü acaba ?
biregesevdasi [silindi] kapıyı pencereyi kapat yıkarken esmesin ısıtıcıya gerek yok havalar çok sıcak ☺️
SimayT [silindi] Hayirrr bence hiç gerek yok hava yeterince alev zaten ben duş yaptırdığımda bile gece uyurken üstüne sadece müslin bez atıyorum
nneslihan [silindi] geçen sene bu zamanlarda doğum yapmıştım. Isıtıcı vs. hiç kullanmadım kapıyı camı kapatıyordum ceryan yapmasın diye
Canparcam_ [silindi] Nerede yaşıyorsunuz ? Eviniz kaç derece oluyor ? Bence ona göre hareket edin bebekler pek sıcağı sevmez 🤗 Bende 18 temmuz doğum yapmıştım cam kapı kapatip öyle yikiyorduk ısıtıcı falan hiç kullanmadım açıkçası 🤷
[silindi] SimayT bende müsline kundak Yapıyrom 3 gündür sadece zıbın var kundağı da mecbur uyumadıgı için yoksa onuda yapmam
[silindi] Canparcam_ Konya canım derece yok evde ama üç gündür nefes aldırmayan bi nem ve sıcaklık var
Adnsare_p [silindi] ısıtıcı ya gerek yok canım hava almasin yeter çok sıcak ta hasta olur zaten terler vs
Hivay16 [silindi] cokkk sicak bebek havale gecirir allah korusun. Benim bebegim 2 aylik oldu sadece bezle evin icinde okadarki sicak maf olduk
[silindi] Hivay16 aynen ya keşke evim deniz kenarında olsaydı gider iki daldırır giderdim 😂şimdi kızım da var ikiside perişan o dediğin gibi bezle dolanıyor çişe alıştıramadım 2 yaşında bezi pişirmesin diye içine gazlı bez koyuyorum bezinin