karenina
Kızımında bağırsak tepkiliydi alerjisi. Kan testi yapılmıştı ama çıkmamıştı alerji. Doğru sonuç vermediği için yapılması gereksiz bence, çok kan alınmıştı sıka sıka zor olmuştu.
Kullandığınız yağdan yediğiniz ekmeğe kadar dikkat etmek gerekiyor malesef biraz zor bir süreç.
Kızımın ilk kanaması ben tereyağlı yemek yediğimde olmuştu 1 buçuk aylık falandı. Çok katı diyetle toparlandı çok şükür. Ben bi süre sadece patates ve sebze yediğimi hatırlıyorum. Şimdi 2 buçuk yaşında çoğu şey geçti ama hala tepki verdikleri oluyor.