Bebeğimin sarılık değerinin yüksek çıktığı anda doktorumuzun önerisiyle başladığımız mama serüvenimiz devam ediyor. Bebeğim aynı zamanda beni de emiyor ama öyle düzenli bir emmesi yok. Canı istediği zamanlarda beni emiyor ve onun dışında sağabildiğim kadar sütü de veriyorum. Sütüm en başından beri ne yaptıysam da birtürlü artmadı. 🤷🏻♀️ İlk zamanlar mama verdiğim için suçluluk duyuyordum. Çünkü kendimi hamilelik sürecimde emzireceğime ve asla mama vermeyeceğime öyle inandırmıştım ki hayal kırıklığını aşması zor oldu benim için. Şimdi bakıyorum bebeğim huzurlu, çok şükür sağlıklı, e verebildiğim kadar anne sütünü de veriyorum üzülme kısmını çok şükür aştık 🥲 şimdi sorum şu mama veren anneler 20 günlük kızım 3 saatte bir 90 cc mama içiyor. Ama sanki aklımda hep acaba fazla mı veriyorum düşüncesi var. Sizlerin ölçüleri ne durumda? Geçen haftaya kadar 60 cc ile doyuyordu ama şimdi bugün itibariyle 90 ı görmüş bulunmaktayız.