Ya ben bugün uyumadan önce tok tutsun diye 1 cay bardağı suyla yaptım arı mama zaten ilk verişim değil bu 1-2 haftadır ara ara veriyorum ama bugün yedirmeden yarım saat kadar önce emzirmiştim yerken de keyifliydi son bir iki kaşık kalmıştı öyle bir kustu ki fışkırarak benim üstüme bile geldi anlayamadım ilk defa böyle birşey oldu acaba emdiği için karnı toktu da fazla mı geldi bilmiyorum ama kustuktan sonra da keyfi yerindeydi yani güle oynaya uyudu korktum biraz