Selamlar oğlum 15 günlük kızlar evim zemin değil ama 1.kat bahçenin içinde ne çok güneş görüyor ne hiç görmüyor diyebilirim. Gündüz zıbın üstüne ince badi giydiriyorum altına da ayaklı pijama. Kısa kola niyeyse bi türlü cesaret edemiyorum ama boyun kısmında tek tük isilik çıkmaya başlamış acaba kalın mı geliyor bunlar :/ siz nasıl giydiriyorsunuz bebişlerinizi ?