Bussck ben temmuzun sıcağına rağmen herkes ver ver, yaz bebeği bu çocuk günahtır dediler ama yine de vermedim. Anne sütünden suyunu içiyor zaten. Bir de bezine bakın, koyu pembe bi bir renk görürseniz çay kaşığı ile verin su. O zaman suzuz kaldığını anlarsınız.