7 aylık oğlum bugün 7 de kalkti bu saat oldu hala uyumadı. Neden? Nemden ve sicaktan . 5 dk önce dış aldirdim rahatlasin yok uyuyamiyo yavrum pencere kapıda acamiyom odasında üşütür diye…dus aldı ya . Ama mecbur uyursa eğer uyandiginda asiya gotrcem sağlık icabına arabasinda insallahnusutmez . Üşütür mi ya annelerim ..a😔😔😔 siz napiyosujuz bu sıcaklarda bebislerle