Balevlatlar123 Bıktım her öğlen ne yiyecegimden yaa makarna ve tost yapmaktan da bıktım artık kilo vericem bunları da yemicem ama onlarla bile zor doyuyorum nasıl beslencem ben mesela şuan ne yicem 🤯 siz ne yiyorsunuz neler yapiyorsunuz
theAna Balevlatlar123 öğlen yulaflı yoğurt ya da meyve yiyorum bol su bi de. Kilo vermeye çalıştığım için ben de böyle yapıyorum..
cicekannesi22 Balevlatlar123 ben sabah kalkarım çocuğu doyururum evi toplar işleri yaparım öğlen olur dün akşamdan kalan yemeği yada kahvaltı tarzı yada salata tarzı şeyleri çok severim makarna salatası kısır falan onlardan birini yerim tatlı varsa onu atistiririm sonrada akşam yemek yerim
Balevlatlar123 Eddaliko yok ya asla doymam öyle av olunca da ne bı iş yapabiliyorum ne çocuklarla iglilenebiliyorum
Alminamom Balevlatlar123 normal salata bol yeşillikli ben zaten çok yiyen biri değilim doyuruyor beni canım
2lokummannesiii Balevlatlar123 kek kurabiye tarzı atıştırıyorum neden yiyorsunuz ki öğlen sabah biraz geç yiyin o zaman acıkmazsınız.
Balevlatlar123 2lokummannesiii sabah 8de uyanıyoruz 9da kahvaltı oluyor 12 1 olunca da açlıktan ölüyorum zaten kahvaltı da edemiyorum dogru dürüst
Minikkusuumm Balevlatlar123 10 11 gibi kahvaltı yapiyorum 4 5 gibide yemek yiyorum (pilav makarna vs varsa 3 4 yasık yanınada sulu yemek yiyorum 1 tabak ) kahvaltiyla yemek arasında 1 salatalık 2 grisini yiyorum akşam 9 gibide pul biberli yoğurt yiyorum 2 lt su içiyorum işlem tamamdır tabiki doymuyorum ama 64te 54e düştüm 4 kg daha vermek için devam ediyorum :)
Miniminnos Balevlatlar123 Ben oglen genelde ya kisir ya marul salatasi Yada yogurtlu yapiyorum semizotu falan Hem cok sut yapiyor hem saglikli
Minikkusuumm Balevlatlar123 4 ayda verdim biraz yavaş gidiyor pek spor yapamıyorum arada bazen kaçırıyorum daha oncede böyle bekarken 1 senede 30 kg vermistim o zaman yeşil çayda tüketiyodum şimdi çok kilom olmadığı için pek kasmıyorum
Keremozaninannesi Balevlatlar123 yulaf yoğurt tüketiyorum yada meyve yiyorum bazen canım bişey istemiyor akşama kadar bekliyorum
Aysegul_goktug Balevlatlar123 benim kahvaltı 10 11 buluyor o yüzde oglen yemiyorum oglen sonu 4 de tekrar yiyorum
Srnsrnsrn Balevlatlar123ton balıklı salata, zeytşnyeğlı yemek bir dilim ekmekle , bazen buzlupumda köfte oluyor onu çıkarıp fırında pişiriyorum yanın bol salata kefir ile