Kadifemsii kızımın 8 temmuzda 1 yaş doğum günü var sizce hangisi pembe olanı beğendim ama bilemedim yeşil olanı her türlü alacağım sanırım 😀
Atamom16 Kadifemsii bence çok güzel yeşilde güzel ama o daha günlük gibi pembe bence tam doğum günü için cicili bicili 🥰 minnoşun nice güzel yılları olsun sağlıklı huzurlu mutlu 🌸❤️
Aybersa Kadifemsii konsept ne düşünüyorsunuz, ona bağlı 1.si biraz daha resmi konseptlere uygun,2.cilgin konseptler , 3. Fotoğraf çekiminde uygun göründü gözüme 😊