Ayalayay canım biz 3 ay 16 günlüğüz ben gündüzleri 2 saatte bir geceleri ise 2 kere emziriyorum kendisi ne zaman uyanırsa o zaman emziriyorum.bu bi kaç gündür bez sayısı azaldı ve koyu sarı renkte idi doktorumuza sordum sıcaklardan dolayı çok normal dedi diyarbakırdayız burası acayip sıcak