meraklibiranne 😟 damla verdiler mi, bebeğin ayaklarını sıcak tutmalisin sürekli, kimyon çayı tüketebilir son ,ama biraz da kolik bir bebekse 4. Aya kadar aynı zamanlarda ağlıyor, benim bebeğim de öyleydi,yakın zamanda rutine girecektir ,çapraz gaz damlası kullananlar da var bir araştır ,birkac farklı gaz damlası etkili olacaktır,doktor kontrolünde tabiki♥️