Merhaba arkadaşlar bebeğim hiç emmedi hep sütümü sağarak verdim etrafimda da sutumu sagdigim için surekli erken kesileceği söyleniyordu bu korkuyla iki saatte bir sağım yaptım fazla geleni buzluğa attım şimdi çok şükür sütüm bebeğime yetiyor maşallah buzluktaki sütleri ihtiyacı olan birine vermek istiyorum Eskişehir’de ikamet ediyorum varsa Eskişehir’de olan 25 poşet kadar sütü verebilirim. Kanser hastaları için de kür yapılıyormuş diye de duymuştum ama nasıl yapılıyor bi bilgim yok bu konuda.İh
tiyacı olan yazabilir😊