GizAs geçen hafta perşembe günü oldum, o gün hiç anlamadım sadece gece yatarken kol ağrısı oldu ertesi günde biraz kol ağrısı yaşadım o kadar . Tüm ailem oldu sadece kol ağrısı yaşadılar . Ki sıradan olduğumuz aşıda bile baş ağrısın,mide bulantısı,ishal,ateş,vücut ağrısı gibi yan etki mevcut . Bence çok abartıyo insanlar . Bende 7 aylık oğlumu emzirdim doktora da danıştım doktorum da önerdi oldum ben